منتظر روسیاه


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

سلام آقا

سلام مولایم

عزیز زهرا دلمون برات خیلی تنگ شده.

عزیز زهرا شرمنده ایم که هنوز نتونستیم 313 نفر بشیم. عزیز زهرا فردا جمعه ای دیگه است و باز من منتظر به زمین و آسمان نگاه می کنم. خدا روز جمعه چه سخته از صبحش منتظر تا غروبش که دلگیری که جمعه ای دیگر گذشت و آقا نیامد.

آقا شرمنده ام باز فردا صبح پرونده این روسیاه رو به شما نشان میدن و ...

ولی باز منتظرم ، منتظر فراموش کاری که توشه ای به جز گناه نداره قول میدم گناه ها رو ترک کنم دیگه گناه نکنم......

ولی نه هزار بار از این قولا دادم و فراموش کردم ......

آقا جان شرمنده ای رو سیاه شب جمعه اومده در خونتو میزنه! دوست دارم زار زار گریه کنم و آقامو صدا بزنم می دونم تو هم بهم نگاه می کنی . چه کنم آقا نمی تونم ترک گناه کنم از پس نفسم بر نمی آم. سخته.

تنها امیدم به شماست. آقا شب اول قبر برام سخته. آقا سوالای نکیر و منکر برام سخته. آقا توشه ای ندارم جز گناه. آقا چشم امیدم به مادرت و شماست. من که کسی رو ندارم جز شما.

خدایا تو خودت گفتی اگه تو بنده یک قدم برداری من صد قدم بر می دارم. من یه قدمو برداشتم دارم شب جمعه آقا آقا می کنم دارم از دوری مولا زار زار گریه می کنم .

خدایا با منزلت امام زمان، به جایگاه فاطمه زهرا(س) ، به خون حسین ، مرا ببخش .

خدایا به حق علی و آلش ظهور حجتت را نزدیکتر بفرما.

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت22:32---24 شهريور 1390
هركس صادقانه از خداوند شهادت بخواهد،خداوند او را به مقام شهيدان مي رساند هرچنددر بستربميرد.
پيامبراعظم (ص)
....................
برايت شهادت وحب شهادت آرزومي كنم بسيج مخلص وسرباز حضرت آقا.......
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody